dijous, 24 de febrer del 2011

LLUÇ AMB TOMAQUET

Tots tenim microondes, però sempre he pensat que no l'utilitzo prou. Durant una temporada ( quan a casa nomès erem tres ) el vaig fer servir molt, inclús em van regalar un llibre de receptes per fer al microondes, la recepta d'avui és per fer tota amb aquest aparell, i  va dedicada a una amiga meva que m'ha demanat que pensi  a fer receptes pel microondes. Pat, aquesta és per tú.!!!
S'agafa un lluç, s'obre com un llibre i s'hi treuen les espines dels costats ( aixó us ho poden fer a la peixateria ) el salpebreu i li poseu un bon raig d'oli, el col.loqueu en una safata que pugui anar al micro i ho reserveu.
A la batedora poseu dos dents d'all, una ceba , tres tomaquets pelats, una mica de sal, pebre, julivert i un raig de vi blanc sec ( jo no en tenia i hi he posat un  de rosat que tenia a la nevera), ho tritureu ben triturat i ho poseu en un bol, hi afegiu un raig d'oli i ho poseu al micro, set  minuts al 100% de potència . Quan ho tingueu ho tireu per sobre del lluç i ho coeu al micro uns deu minuts a la màxima  poténcia. 
Abans de servir ho deixeu reposar cinc minuts

INGREDIENTS ( 4 persones )

1 lluç d'un kilo ( no cal que sigui fresc pot ser congelat )
4 tomaquets madurs
2 dents d'all
1 ceba
oli
sal, pebre, julivert
vi blanc ( mig gotet )








5 comentaris:

  1. El lluç era fresc i pel meu gust, queda una mica masa cuit al microones, perdoneu pero algu ho havia de dir.

    ResponElimina
  2. aiiixxx oscaaar!!! com ets... jejejeje segur que estava bonissim!

    ResponElimina
  3. Tu sempre fent critica constructiva, així m'agrada!!! ja ho millorarem la propera vegada.

    ResponElimina
  4. Oscar però la Lola ho ha fet perque sap que no tinc forn !
    Es una molt bona amiga... perdoneu, però JO ho havia de dir
    ;P

    ResponElimina
  5. O potser la peixatera li va donar lluç congelat per fresc ...!!!
    Que jo en aixo del peix tinc molt bon "paladar" i no me la dan con queso

    ResponElimina