divendres, 25 de febrer del 2011

MAGDALENES, MADALENES, MUFFINS

No sé com es diuen, de petita a casa li deiem madalenes, sempre m'han agradat però no m'havia atrevit a fer-ne i quan les feia sempre se'm cremaven, o no em pujaven etc... mil coses.
El cap de setmana passat vaig trobar una recepta que em va agradar hi ho vaig intentar i el resultat ha estat un èxit.
En un bol es barregen 4 ous sencers, 150 gr. de sucre, 125ml. d'oli, 60ml de llet i la ralladura d'una llimona, o qualsevol aromatitzant ( poden ser unes gotes d'anís, un polsim de canyella, una ampolleta d'aroma de llimona...), a part es tamitza la farina amb 1 sobre de llevadura i un polsim de sal  i s'incorpora a la barreja d'abans, es remena bé i s'omplen els motlles fins la meitat  i s'espolvoreja amb sucre . S'escalfa el forn a 180º i quan sigui calent es posen les madalenes uns +- 10 minuts.

INGREDIENTS ( +- 20 madalenes )


4 ous
150 sucre
250 farina
125ml oli
60 ml llet
1 sobre de llevadura royal
1 llimona
1 polsim  de sal






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada